Sahabat... :'(

" Shbt,
jika hari ini aku t'lalu gembira,
sedarkanlh aku dgn amaran2 Allah..
jika ku b'sedih tanpa kata,
pujuklh aku dgn tarbiah Pncipta..
jika aku lemah x b'daya,
ingtknlh aku dgn kehebatn syurga..
jika antara kita ada tembok yg memisahkn,
ajaklh aku meleraikn segera..
jika pernah hatimu t'luka,
luahknlh agr aku b'ubah..
& jika esk ku lena tanpa t'jaga,
iringlh lena ku dgn kalungan doa..
b'janjilh shbt,
ukhuwah kita utk slamany. "


sebuah sms yang me dapat dari seorang kawan... terima kasih, anti!

masya Allah~ twice i read it, and twice my eyes became teary. (the second time was in a bus.. nasib baik air mata tk keluar! tk ke paisey nanti..! setakat bergenang je...)

and as i read it again just now, and am writing this, with a secret garden song playing.. i feel sad, touched... terharu sangat sangat!

thanks my friend. terima kasih kerana sudi menghantar sms tu kt ana. even though i know very well that you are not the original writer of this sms, i appreciate it anyway.

you have no idea.

i didnt even reply. i just kept quiet.

someday, she will know how much i appreciate and cherish our friendship. i hope she will.

if it's not too late.

*teary eyes again*

0 comments: